Brev:
Soyamælk, komælk, rismælk osv.
16. januar 2010
Alder:
8 mdr.
Soyamælk, komælk, rismælk osv.
Hej Helen
Tak for en god og informativ side.
Jeg har et spoergsmaal ang. hvilken slags maelk jeg kan give min 8 maaneder gamle datter, hvis jeg gerne vil undgaa komaelk.
Jeg ammer stadig om natten, saa modermaelk faar hun stadig. Jeg har selv en komaelkintollerens, og ville derfor gerne begraense maengden af komaelk til Luna. Jeg har et par dage givet hende rismaelk, men laeste saa her paa siden, at der kan vaere arsenik i. Hvordan ser det ud med havremaelk eller soyamaelk?
Hvordan ser det ud med andre mejeriprodukter. Hvornaar kan jeg starte med yoghurt?
Jeg bor til dagligt i Tyskland, hvor raadene er noget anderledes end der hjemme.
Med venlig hilsen
Lunas mor